Ryhmäliikunta

Puhtia päivään – tietenkin jumpalla! Liikunta on elämän eliksiireistä mahtavin: se antaa puhtia harmaimpaankin päivään, auttaa jaksamaan ja tekee eetvarttia myös psyykelle! Valitse itsellesi sopivin ja mielekkäin, kokeile näistä tai pyydä apua ja löydä itsellesi sopivin ryhmäliikuntamuoto. Tunneille ei tarvitse varata paikkaa ja voit tulla kesken kauden haluamallesi tunnille!


 

Ni-Se

Koko tuki- ja liikuntaelimistön liikkuvuutta, lihaskestävyyttä ja tasapainoa edistävää harjoittelua.
Täysi napakymppi jokaiselle! Ohjaaja Tiina Suikki

 
Voi Hyvin 


Tunnilla tutustutaan eri tapoihin pitää kuntoa yllä. Tule oppimaan uutta ja ennaltaehkäisemään iän tuomia haittoja. Liikunnan ilo tarttuu porukassa ja huolet ja murheet jäävät taustalle. Tavoitteena kokonaisvaltainen hyvä olo. Ohjaajana Tiina Suikki


Muokkaus
Tunneilla vuorotellaan erilaisilla lihaskuntojumpilla. Tunti sopii kaikille ja liikkeitä voi suorittaa juuri niin raskaina kuin haluaa. Tarkoituksena kehittää lihaskuntoa ja vahvistaa erityisesti asentoa tukevia lihasketjuja hauskoilla harjoitteilla.
Ohjaajana: Olga Niemelä
 

Easy Line 

Tarjoaa hyvän mahdollisuuden voimaharjoittelun ja aineenvaihdunnan tehostamiseen. Ohjattu Easy Line tunti parantaa tehokkaasti voima- ja kestävyysominaisuuksia, hapenottokykyä tai ylläpitää työkykyäsi. Ohjaajana Tiina Suikki/ Eveliina Naumanen



Kinesis

Tulet vahvemmaksi ja kiinteämmäksi. Parannat samalla kertaa kehosi hallintaa, tasapainoa ja nivelten liikkuvuutta. Kinesiksen avulla voit helposti kehittää yleiskuntoa, lihaskestävyyttä ja lisätä harjoitusten vaativuutta tasosi mukaan. Ohjaajana Tiina Suikki



PerusPilates 

Helppoja Pilates-tyyppisiä harjoitteita chiball-palloa apuna käyttäen. Soveltuu hyvin kaikille ja erityisesti selkä- ja ryhtiongelmien kanssa kamppaileville. Tältä tunnilta saat varmasti apua kehon keskilinjan löytymiseen. Ohjaajana Tiina Suikki.


Pilates 

Tule haastamaan keskivartalon syvät hallintalihakset ja hankkimaan uutta voimaa ja ryhtiä koko olemukseen! Ohjaajana Tiina Suikki/
Pirjo Uosukainen-Hakala

 

Venyttely-Rentoutus 

Liikkuvuutta ja lihasrentoutta lisäävä tunti jossa tarkoituksena myös henkinen rauhoittuminen.Tunnin ohjaa Eveliina Naumanen/ Tiina Suikki

 


Kehonhuolto

Tunti sisältää alkulämmittelyn johon
kuuluu myös joogasta tuttuja liikkeitä. Teemme jalkojen voima-,
vatsa- ja selkä liikkeitä. Vartalon kierrot, lonkan avauksia ja
venyttelyjä. Ohjaajana Johanna Kastikainen

 


Kuntozumba on sykkivä yhdistelmä Zumban vauhdikkaita
tanssi fitness rytmejä  step-laudan ja käsipainon avulla tapahtuvaa
aerobista liikuntaa. Koko vartalon muokkaus ja Zumba tanssit polttavat
tehokkaasti kaloreita, nostaa kuntoa sekä vahvistaa ja kiinteyttää
jalkoja ja pakaroita. Ohjaaja Olga Niemelä

Tanssien tunnilla oppimaan merengue, reggaeton, salsa, cumbia, rumba,
cha-cha, mambo, calypso, hip-hop, flamenco, soca, samba, belly-dance,
tango, jazz-pop, afrikkalaisia  ja arabialaisia tanssia. Helppo
koreografia, ei ole hyppyä, sopii kaikille! Ohjaaja Olga Niemelä